Готельний бізнес в Україні помітно активізувався , чому сприяли такі фактори, як:- Інтерес міжнародних готельних операторів;- Майбутній чемпіонат Європи з футболу;- Дефіцит готельних місць;- Перспективи ділового та туристичного відвідувань .З середини 90 -х років готельний бізнес в Україні відчував спад у своєму розвитку. Зарубіжні інвестори та українські фахівці повністю переключилися на проекти нерухомості з невеликим терміном окупності - офісні та торгові об'єкти , житло і т.д. Чи не сприяв розвитку готельного бізнесу і фінансова криза , який став серйозною перевіркою для всіх готелів та готелів , пережити яку змогли далеко не всі .
Анотація . Готельне господарство , займаючи провідне місце в індустрії туризму , створює основу для вироблення і застосування різних систем організації та управління , які потім поширюються і на інші зв'язані галузі і сфери діяльності .Ключові слова: готельний бізнес , індустрія туризму , франчайзинг. У світовій практиці сформувалося кілька моделей організації готельного бізнесу. Модель Ритца створена швейцарським підприємцем Цезарем Ритца , ім'я якого носять багато престижні готелі світу. Основний упор в даній моделі робиться на європейські традиції вишуканості й аристократизму (наприклад , «Палас -Отель » у Москві) ,
... Читать дальше »
Одеса - це , мабуть, один з найбільш унікальних і неповторних міст , причому - не тільки в Україні , але і на Землі взагалі. Посудіть самі: місто -курорт , місто - герой , місто зі своїм колоритом і своєрідним мовою - російською з помітним впливом українського , молдавського , ідишу , грецького , італійського та інших ... Приїхати в Одесу і добре відпочити тут можна в будь-який час року. Зима тут помірна і не дуже морозна , весна в Одесі - це знаменита Гуморина , літо - пляжі , хвилі і море сонця , ну , а на самому початку осені одесити з неповторним розмахом і традиційним гумором святкують День міста. Коли б Ви не приїхали до Південної Пальміри , завжди пансіонати , будинки відпочинку та готелі Одеси до Ваших послуг! Зібравшись в Перлину біля моря
... Читать дальше »
Анотація . Прибутковість готельного господарства Росії , в основному , визначається показниками Москви , на частку якої припадає близько 66 % від загальних доходів готелів країни , в той час як частка Санкт -Петербурга становить лише 9 % усіх доходів. Середнє завантаження багатьох готелів в місті знаходиться в межах 25-40 % при майже повній амортизації основних виробничих фондів . Широко поширена думка : не вистачає готелів , але хто в них буде інвестувати , якщо завантаження вже існуючих готелів в середньому по року складає близько 50-60% , при повному завантаженні в період « білих ночей» і малій кількості гостей в інший час року . Однак Петербургу не вистачає , насамперед , готелів абсолютно певного класу - наприклад , рівня « три зірки» , молодіжних хостелів ... У Санкт- Петербурга приїжджає багато літніх заможних туристів , які можуть собі
Анотація . Готельна ланцюг - це мережева організація , що виникає в результаті заміни багаторівневих ієрархій кластерами спеціалізованих бізнес- одиниць. Останні забезпечують надання готельних послуг і координуються переважно ринковими механізмами . Взаємодії в даних інтегрованих утвореннях засновані на тому , що економічні суб'єкти переслідують не стільки вузькоегоїстичні інтереси, пов'язані з орієнтацією на відшкодування витрат і одержання прибутку в найкоротші терміни , скільки націлені на стратегії , які передбачають отримання вигоди в майбутньому , і не обов'язково в еквівалентній формі. Таким чином , правила обміну наповнюють мережі конкретним змістом , значна частина якого має неекономічний зміст і включає в себе відносини довіри , які , інстітуціоналізіруясь , набувають економічний характер.Ключові слова: готельні ланцюги , готельний бізнес , франчайзинг. Збільшення обсягів готельного будівництва призводить до концентрації готелів, що знаходяться у власності окремих осіб або компаній. До теперішнього часу склалася стратегія ефективного менеджменту знову зведеними готелями : спочатку власник або сам підбирає персонал , визначає цінову політику і стратегію продажів, або для вирішення перерахованих завдань запрошує керуючу компанію. Останній варіант в сучасних умовах набуває все більшого поширення . У міру розвитку бізнесу основне завдання управління
Останнім часом хто цікавиться курортами в тому числі і гірськолижними в Росії зустрічають назва Червона поляна або як його називають англомовні Red glade . Що ж це за курорт Червона поляна ? Червону Поляну , що розташувалася в 75 кілометрах від Сочі , по праву називають найкрасивішим чорноморським курортом. Та й як же може бути інакше , якщо тут так гармонійно поєднуються гори , покриті снігами , озера , льодовики і зачаровують своєю стрімкістю водоспади ! Незважаючи на те , що курорт знаходиться на висоті 600 метрів над рівнем моря ,
Причини недостатніх інституційних змін в Росії , що проявляється в фрагментарному засвоєнні , відторгненні , іноді й переродженні ринкових інститутів , залишаються актуальними дискусійними питаннями. У даній статті зроблена спроба розгляду наслідків такого роду інституційної інерції для регіонального розвитку на прикладі конкретної галузі - туризму. Обговорення питань невідповідності туристичного потенціалу та рівня розвитку сфери туризму в Росії вже давно стало загальним місцем.
Чорноморський курорт Геленджик по праву називають одним з кращих місць відпочинку в нашій країні. Чисті пляжі , ласкаве море і неймовірно ніжне сонце - все це в поєднанні з чудовими гірськими пейзажами припаде до вподоби навіть досвідченим далекими країнами мандрівникам . Тут знайдуть розваги як любителі клубного життя ,